16:31

Upoznavanja

Otišao sam upoznavanja u Njujorku osecaj da sam uradio pravu stvar. Pre nego što sam otišao na let, je došao radi niotkuda i da kažu svoje zbogom i kako je bio vrlo srecan da me vidi ponovo. Otišao sam kuci i pokušao da zaboravi šta se dogodilo u Njujorku. Morao sam da idem na sa svojim životom. Kako su godine prolazile, mi pisali jedni druge o našim životima i kako smo propustili govorimo jedni drugima.

Jednom prilikom, on nikad nije pisao ponovo i nakon dugo vremena. Dobio Zabrinut sam jer nisam dobio nikakav odgovor ni posle pisanja šest slova za muvanje njega.
Taman kada sam mislio da su zaboravili o meni i sve je izgledalo beznadežno, dobio sam napomenuti da je rekao: "Upoznajte me na ograde gde smo navikli da govorimo o stvarima."
Otišao sam i video ga tamo. Bilo mi je drago da ga vidim, ali upoznavanja on je slomljeno srce i tužna unutra. Smo zagrlio tako cvrsto da ne možemo disati.

On mi je rekao o svom razvodu i zašto on nije ponovo napisan za dugo vremena. On je plakao dok nije ponestalo suza. Konacno smo otišli ??nazad do kuce i razgovarali smo i smejali se dok smo nadoknadi stara vremena. Uprkos dobra prilika, nisam još mogao da mu kažem kako sam se osecao u vezi njega. U danima koji su usledili, on je zabavan i zaboravio svoje probleme i njegovog razvoda. Zaljubio sam se sa njim ponovo. Kada je došlo vreme za njega da se vrati u Njujork, otišao sam da ga isprati i plakao. Mrzeo sam da vidim ga ostavi. On je obecao da me vidi svaki put kada bi mogao da dobije odmor. Nisam mogao da cekam da dode da bih mogao da budem sa njim. Mi smo uvek bi zabavno kada smo zajedno bili.

Jednog dana on nije pojavio kao da je rekao da ce. Shvatio sam da bi on bio zauzet. Dani pretvorili u mesecima i zaboravio sam sve o tome. Sve dok jednog dana, dobio sam poziv od advokata u Njujorku. Advokat je rekao da je poginuo u saobracajnoj nesreci na putu do aerodroma. Trebalo je neko vreme za njih da reše stvari pre nego što me zove. To je slomilo srce da cuju vesti. Bio sam šokiran da znam šta se desilo. Shvatio sam zašto nije pojavio toga dana kao da je obecao. Ja je upoznavanje slomljeno srce ponovo. Plakao sam suze tuge i bol u srcu te noci. On je bio takva vrsta coveka i ne zaslužuje da umre tako mlad.

Ja okupio svoje stvari i otišao u Njujork za citanje njegove volje. On je napustio svoje nasledstvo svojoj porodici i njegova bivša žena. Sam je sreo prvi put posle vencanja. Ona je objasnila mi je da je bio dobar covek i obezbedio za porodicu. Medutim, on je uvek bio nesrecan. Ona ce pokušati sve, ali nije mogla da ga da bude srecan kao noc na svom vencanju. Kada ce je procitati, ja sam saznala da me je on napustio dnevnik. To je bio dnevnik svog života. Plakao sam kao što je dato za mene. Nisam muvanje devojaka znao šta da mislim o tome. Zašto je to dato za mene? Odneo sam i odleteo za Kaliforniju. Dok sam leteo u avionu, setio sam se dobrih vremena koje smo zajedno imali. Sam poceo da citam dnevnik i onoga što je napisano u njemu.

Dnevnik zapoceo upis na dan kada smo se prvi put sreli. Poceo sam da placem dok sam citao dalje. Pala je u ljubavi sa mnom na taj dan sam je slomljeno srce. Medutim, on je bio previše uplašen da mi kaže kako se oseca. To je zašto je cutali i slušali mene umesto. Kao što sam nastavio citanje kroz više stavki, shvatio sam da želi da mi kaže o tome kako se osecao mnogo puta, ali on je uvek bio suviše plaše da kažu bilo šta. On je napomenuo da je otišao u Njujork i mislio da je pao u ljubavi sa drugom osobom. Ali, najsrecniji vreme je imao u Njujorku mi je videti i ples sa mnom na vencanju. On je rekao da zamišlja da je naše vencanje. Njegovog kasnijeg unosa pomenuo da je uvek bio nezadovoljan jer je shvatio da me i dalje voli i samim tim, nije imao izbora nego da se razvede od svoje supruge. On je rekao da je najbolje upoznavanja vreme svog života bio je da cita pisma napisao sam mu.
On je na kraju završio dnevnik sa ulazak, "Danas cu joj muvanje kažem da je volim".
Tekst je pisan na dan kada je ubijen. Dana sam konacno ce saznati kako se stvarno oseca u svom srcu.

Ako nekoga voliš, ne cekajte do sutra da kaže njega / nju. Možda da sledeci dan nece doci na sve.