00:27

Devojke za upoznavanje

Cuo sam devojke za upoznavanje kaže: "Najbolji poklon roditelji mogu da ikada dati svoju decu je da vole jedni druge."

Imao sam zadovoljstvo da svedoci istinitost ove izjave za više od 40 godina. Iz još se secam moja mama i tata su bili tim. Sjajni partneri. Oni su bili više nego samo partnerski. Bilo je kao da su jedna osoba.

Naravno, oni su tvrdili, ali nikada nije bilo sumnje u našim umovima da bi bilo neslaganja da se radi kroz i rešen. Mama i tata je poceo njihov bracni život siromašnih, ali su radili i tokom godina, izgradili veoma uspešnog poslovanja. Svako od njih imaju svoje prednosti i devojke za upoznavanje slabosti, ali nacin na koji su radili zajedno, vi nikada niste videli slabosti, samo prednosti.

Tata je bio odlazni, više javnih lice sa kojim ljudi se sastala i zaljubila u odmah. Svi su znali tata! Onda, kada su dobili da se sastane Mama, osecali su potpuno isti nacin o njoj kao dobro. Mama, iako uopšte nije stidljiv, bio je udobniji se osoba iza scene. Više detalja orijentisani, ona je vodio knjige i prema Tata, bio taj koji je zaista napravio biznis rad.

Najveca lekcija o ljubavi i braku devojke za upoznavanje da moja mama i tata nas je naucio bila je kako deca govore "o" vašeg bracnog druga. Da li ste ikada culi muževi i žene kada je razgovarao sa drugima da neljubazni primedbe njihovi supružnici? To je jedna od onih upoznavanje devojaka stvari koje ljudi samo izgledaju da rade. Naravno, oni su "samo šale" ili možda nisu. Ali reci materije. I reci uce, bez obzira da li pozitivno ili negativno.

Vi nikada ne bi cuti tako nešto od moje mame i tate. Tata uvek govori o mama u vecini besplatan, samim superlativima. Mama radi isto o njemu.

Ta lekcija je takav utisak na mene. Još uvek se secam kada sam bio uzrasta dvanaest i bili smo instaliranje tepiha u našoj kuci. Posada šef bio jedan od onih stereotipnih piva guzzling, teško žive momci, koji bi verovatno pripadala Rakun Loža Ralf Kramden iz TV emisije stare Honeimooner je. Za rucak, moji kupio pice za posadu. Tata je otišao da razgovara sa šefom o poslu. Bio sam iza ugla slušanje.