16:15

Starije zene za upoznavanje

Starije zene za upoznavanje "Ne sec am se mnogo više o tome dan, osim što sunce je izgledalo da se zaustavila sija i zemlja više nije izgledala lepa i puna obec anja, ali mracna i pusta kao što se ponekad ne zimi, ili u vreme suše kasno. popodne, Jantje, mali divljak stado decak, došao do mene i dao mi pismo Rekao mi je engleski Baas su ga ostavili na mene. To je bio jedini ljubavno pismo sam ikada dobio, ali. ispostavilo sva moja gorcina i jad u smirenost koja je bila najbliže sam mogao tada se, na srec u. Znao sam Ricard i dalje me voli i nekako, dok sam svoje pismo, osetio sam da mi zaista ne mogu biti rastali, cak i ako je bio u Engleskoj i morao sam da ostati na farmi. ja još uvek sa mnom, i iako sam stara umorna žena, i dalje mi daje nadu i hrabrost. "

"To mora da je bio divan pismo, upoznavanje tetka sex Stephia", rekoh. Stara dama se vratila starije zene za upoznavanje iz svoje snove te daleke ljubavi.
"Možda", rekla je ona, oklevajuc i malo,
"Možda bi briga da procitate moj zene dragi?"
"Trebalo bi da volim da, tetka Stephia," Ja sam blago ljubav rekao. Ona je porasla odjednom i sapleo u kuc u kao željno kao mlada devojka. Kada se vratila, ona mi je dao pismo koje je izbledela i žute sa uzrastom, ivice koverte nosi i pokidan kao da je bilo mnogo rukuje. Ali, kada sam došao da ga otvorite, otkrio sam da je pecat razbije.
"Otvoreno je, otvoreno", rekao je Veliki-tetka Stephia, a njen glas je bio uzdrman. Ja prekršio pecata i procita.

To nije bio ljubavno pismo u pravom smislu te reci, ali stranicama najsitnijih uputstva o tome kako "Moja najdraža Phina" je bio da se izbegne budnost svog oca, puzanje do drift noc u i susret Jantje tamo sa konja koji bi joj da Smitsdorp. Tamo je bio da odete na "Moj pravi prijatelj, Henri Vilson", koji bi joj novac i da aranžmane za nju da prate njen ljubavnik u Kejp Taun, a odatle u Englesku ", upoznavanje na kojima se mogu braku odjednom.

U pismu je usledila konacna pasus koji kaže: "Ali ako, moj najdraži, niste sigurni da možete suociti zemlju cudno da ti sa mnom, onda ne uzimajte ovaj važan korak za te volim previše da starije zene za upoznavanje vam poželim najmanji nesrec u Ako ne dode, i ako ja ne cujem od vas, onda c u znati da nikada ne može biti srec an toliko daleko od naroda i zemlje koju volim. Ako ipak osec ate da možete zadržati svoje obec anje. mene, ali je suviše bojažljivo i plaši puta u Englesku bez pratnje, onda pišite na me i ja c u neki nacin, vratiti da donese moju mladu. "

Citao sam dalje.
"Ali Tetka Phina!" Ja jeknu.
"Zašto ... zašto ...?" Stara dama je mene gledao sa drhtavim revnost, njeno lice zajapureno i oci svetle sa ocekivanjima.
"Citaj naglas da je, draga moja", rekla je ona.
"Želim da cujem svaku rec nikada nije bilo nikoga sam mogao sex verovati ... Uitlanders su mrzeli u mom mladim danima ... nisam mogao zene da pitam bilo koga.."
"Ali, teta, zar ne znaju šta je on napisao?" Stara dama pogledao, starije zene za upoznavanje zabrinut i stidljivi kao dete koje je nesvesno uradio pogrešno.
"Ne, dragi", rekla je, govorec i u veoma tihim ljubav glasom.
"Vidiš, ja nikad nisam naucila da cita."