20:23

Licni Kontakti

Pre cetiri godine licni kontakti, doktor je rekao da ima rak, ali je rano pronaden, tako da je i dalje bio izleciv. Misleci da je to u redu je, poceo sam da živi ponovo moj normalan život, pa cak i zaboravio sex. Nisam razmišljao o tome raka opet i nije se vratite kod sajt za upoznavanje lekara. Do pre mesec dana, moj stomak je boli za dve nedelje prave, a nocna mora probudili. Prvo sam mislio bol ce nestati, ali je ojacala dok ne dode do tacke da ne mogu više da izdržim. Vratio sam se lekaru i uzela rendgen. Na slici je izašao i tu je bio veliki crni mesto što se pokazalo istinu da ne želim da verujem. Bio sam na vecini blistavi deo mog života, ali da dolazi do kraja. Želeo sam sebe i ljudi oko mene da prode kroz najmanje licni kontakti bola je moguce, pa sam odlucio da izvrši samoubistvo. Ali nisam mogao da neka ljudi saznaju o moje namere, narocito Suzan, lice koje volim najviše na ovom svetu, koji još uvek ne zna o istini. Suzan je još uvek mlada, ona ne bi trebalo da prode kroz ovo. Tako sam napravio neke price i lagao na nju. To je bio okrutan da se uradi i to slomila srce, ali je najbrži nacin da uništi tri godine osecanja. Nisam imao puno vremena jer sam uskoro poceti da gubi kosu, a ona ce saznati na kraju. Ali sada sam blizu da uspe. Ova drama ce uskoro biti završena. Trideset minuta više ovo ce sve doci do kraja, to je ono što sam imao na umu.

Voz je imao prestali da rade, pa sam pozvao taksi za nju. Samo smo tamo stajali na cekanju, gubeci naš poslednji trenuci u tišini. Videla sam taksi koji dolaze iz daljine.
Sam imao moje suze i rekao joj: "Vodite racuna o sebi, voditi racuna o sebi."
Ona nije razgovor, vec samo klimnuo glavom lagano a zatim otvorio svoju izoblicenim suncobran i izašao na ulicu. Se po kiši, postali smo dva odvojena oblika života, jedan licni kontakti crveni, jedan crni, tako daleko jedni od drugih. Otvorio sam vrata za nju i upoznavanje ona dobila u, onda zatvorite kapiju da bi me odvoji od njenog zauvek. Stajao sam na kolima, kontakt zureci u tamne prozor u prva i poslednja ljubav u mom životu sex, hodajuci iz mog života. Auto je krenuo na ulicu. Na kraju nisam mogao da drži moju tugu i lol leži u mom srcu više nije bilo. I ja sam ruke brzo i pojurili taksi, jer sam znao bi to bilo kada sam poslednji put je vidim. Želeo sam da joj kažem još uvek je volim. Želeo sam da joj kažem da ostane. Želeo sam da joj kažem toliko. Medutim, taksi vec pretvorio u uglu. Tople suze strimuju niz lice, pomešan sa hladnom kapi kiše. Bio sam hladno ne zbog kiše. Bio sam hladno unutra.

Otišla je, a ja nisam više dobili od njenih telefonskih poziva i do danas. Znam da licni kontakti nije videla moje suze, jer su odnela kiša. Otišao sam bez žaljenja. Ali nisam Kris, ja sam ta devojka Suzan, koristeci moje secanje i njegov dnevnik otkrio sam godinu dana nakon što je napustio, zapisujuci ove poslednje reci.