14:33

Upoznavanje preko interneta

Jedne subotnje večeri upoznavanje preko interneta, ne tako davno, moj muž, Dan, i ja sam odlučio da baci mali partija večeru sa nekoliko bliskih prijatelja. Pozvali smo tri para, Jovan i Ejmi, Pavle i Triš i Ves i Li. Uživali smo ukusan obrok nakon čega muškarca su krenula za Den dok žene očisti. Četiri smo bili u kuhinji rade jela, kada Ejmi pomenuo svoju frustraciju zbog kako je njen unfulfilling i Jovana seksualni život postao. Svi smo bili oko istih godina, početkom 30, i bila je u braku dovoljno dugo seksualno uzbuđenje da se stisao. Sam mogao odnositi, pa bi ostali, i uskoro smo bili u poređenju priče o tome koliko dugo je bilo od bilo koga od nas je imao dobio dobar komad dupeta. "Mi treba da idu devojke za upoznavanje skok ih odmah" Trish usudio. Sve odjednom, zaustavili smo se i zurio u jednu drugu. Mi smo bili napaljeni i očajni i đavolje blesne blistala u nasim ocima, kao ideja je koren. Sneeking do nazad stepenice mojoj spavacoj sobi, uskoro smo bili olučenje kroz salon u potrazi za najtoplijeg, skimpiest, najseksipilniju rublje ja vlasništvu. Srecom svi smo otprilike iste veličine, osim za Ejmi ko 42DD je zaseni ostatak naših srednjih sise. Smo nervozno kikotale, uzbuđen iznenađenje smo o do proleca na bezazlen muškarce Lounging prizemlju. Li oteli do omiljeni moj, meke breskve čipke Teddi sa par belih čarapa i 4. seamed "belu pumpe Savršeno je sa svojom plamtececrvenu kosu i duge, lepo oblikovanu noge.. Ejmi nalazi Oldie ali goodie, Teal boji 2-deo grudnjak i gacice set crotchless Naravno njen budala prospe se preko vrha, ostavljajuci vrlo malo mašti, ali izgledalo je sjajno protiv nje taman ten Triš, đavo da je, izabrala svilenkasta crveni kimono, sa.. crveni grudnjak i "G" niska. Ona takođe nalazi par crvene butine-uspone i štikle da odgovara, uzeo sam iz crne. vide kroz Cat odelo, i moj 6 "petama. Mi smo svi primped malo dodiruje naše kosu i make-up, vodeci računa da ljudi ne bi mogla da nam se odupru - ne ovaj put! Nakon poslednjeg pogled u ogledalo, mi kikotale i tip-vrhom niz upoznavanje preko interneta stepenice. Trish je bio prvi da uđe den. Kada je sauntered u, sve razgovoru odmah zaustavi. Pavla vilice praktično udario u pod, kao ostali momci izgledali upitno i nazad od njega da njegova supruga, pokušavajuci da shvati šta u paklu se dešava. Oni su imali predosecaj kada je Ejmi valtzed kod nje raskošne dekolte zaoštravanje vezuje za taman pripijene grudnjak. Ves neka od niske pištaljku dok je njen muž, Džon, sputtered i praktično davio na svom pivo. Trish i Ejmi je nastavila da hoda po sobi, dajuci sve ljude dobar pogled na svoje seksi tela. Li pridružio paradi naredne, svaki muškarac glava okrece pogled na nju upadljivo visok, tanak figura. Njen muž, Ves, dosudio ponovo, ovaj put sedi napred u svojoj stolici da se sakrije erekciju tenting njegove pantalone. Bio sam poslednji da se pridruži stranke, stoji vampishli na vratima, spreman za akciju. Sa druge dame su strutting i razmetljivog njihova tela, dajuci više nego muškarci pogledom svojih mesnatih krive. Igranje zavodljiv mačka, ja slithered preko sobe, ravno prema Ves i njegov neuspeh. Čuo sam šokiran glas uzvikuju mog muža, "Beka" ali ja jednostavno zavirio preko ramena i namignu mu. Svako dalje primedbe su ophrvan je ogroman dinje Ejmi kao ona naginje na blizu svog lica i izazivali njega. Trish zaustavio ispred Džona i uklonio krila iz njenog ogrtača. Sa jednom nogom se nalazi na kolenu, ona skliznula svilenkasta trake izmedju njenih butina, premaz je sa njenim mirisom pre nego što ga umetnuti oko njegovog vrata. Li je svoj potez na Pavla, okretanje leđa da ga i savijanje preko da razotkriju punu lusciousness o njeno dupe uokviruju garter trake. Pavla da dopre do svog dodir, ali je daleko izašao, samo iz dohvatu ruke. "Ah, Ahh, ahh!" ona kritikovao. Nismo o tome da pusti momci izađu tako lako. Bili smo frustrirani partnera, i to je bila naša osveta. Oni bi morali da se izborimo sa svojim sve kaljenje slavine malo duže, dok su nas gledali. Miris toplog pussies ispunjen sobi, kao što smo igrali i svaki pranced oko. Šokiran izrazi na licima ljudi bili su ubrzo zamenjena demaskirani požude. Znali smo da smo sve do njih, ali nismo bili spremni da urade bilo šta o tome još uvek. Ejmi preselio svoju očaravajucu telo od Dan i pojačale na stočic za kafu. Počela uvijanje i brušenje kao iskusni fazi plesačica. Ona je bila više nego u njenu ulogu zavodnice i nas ostale njene bodrio, govoreci: "Da, draga, pokazuju ih šta imaš Napravite ih tako ukočen oni ne mogu da hodaju." Ona protrlja rukama preko njenih bedara, čučanje i savijanje da pokaže svoju obložene roze usne u upoznavanja preko interneta središtu njene tople prepone. Kada je izvukao kolena otvoren i potrčao njen prst kroz nju prorez, mislio sam ljudi bi ga izgubiti. Ona je protezala ruku napolje i grazed Ves 'gornje usne sa svojim prstom, razmazivanje njoj maca sok preko njegovog lica. Ona je pala njena prst u njenu pičku onda pero, što glasno sisanje zvuke i stenjao sa uživanje. Nisam mogla da izdržim. Prišao sam do stola i lagano pogladi njeno dupe, trčanje moje ruke joj tada dole oko pojasa. Nikada nisam željeni druga žena pre, ali sila koja me je privuklo njoj i mami me da joj dodir je bio divlji i neumoljivo. Isceđen i ja devojke za upoznavanje umijesi njeno meso, pokazujuci drugima šta su nestala. Stajao sam pored Ejmi na stolu i stavio ruku na svakoj od njenih globusa i šire ih odvojeno. Onda sam uhvatite se gacice i povukao ih čvrsto protiv nje prorez. Pol ustao i nasrnula prema dupe Ejmi, ali pre nego što je mogao da je osetljiv na dodir, ja sam ga zaustavio sa 6 "klasu postavljen čvrsto protiv njegove grudi i gurnuo ga nazad na kauč." Sedite i sačekaš svoj red. "Trish i Li je okupio oko stola i ja pridružio u milujuci Ejmi je dobro u obliku obliku Li dostigao gore i odvlači jedan kaiš od grudnjaka Ejmi odlazi ramenu, a onda vodio prstima uz pregled čašu.. Ejmi skuirmed iz intimnog dodira i Li nastavio da niže druge trake na iznenađenje publike. Li nastavio unfastening Ejmi je grudnjak, oslobađajuci njene velike grudi i masažu ih nežno, mešenje joj bradavice izmedju njenih prstiju Triš preselio u da se igraju sa toplim Ejmi je, mokro pizda, povlačeci gacice u stranu da. preokret i moždanog udara njen klitoris. Trish i ja svaki upecan prst pod pojas u gacice i lagano ih srušili, proklizavanje ih oko nje štikle onda ih bacali na Ves Zajedno. nas trojica spusti Ejmi na leđa na stolu - Trish i Li svakog uzimanja nogu, pritiskom na kolenima vrati u svoj jastučast humke, dok sam zgrabio u blizini pivo flašu i pao je duboko u picu Ejmi je Ejmi urlikali je upoznavanje preko interneta zadovoljstvo Jovan je bio toliko radio gore od gledanja njegova supruga se okrenuo-.. na tri žene da mu je engorged kurac jutted gore njegov pojas. Zgrabio Triš njen sicušne malo rama i ubacila joj otprilike na kauč, ronjenje gladno između nogu i cepanje crveno G-string off sa zubima. On je vodio jezik preko njene ovlažiti usne, prepuštajuci se njen slast je objavio svoje besne teško na i preselio se u poziciju sa kolenima pritisne čvrsto protiv njene uši. On je pogladi joj maca i magarca ružičasto pupoljak kako je uzeo 9 "štap duboko u grlo. . On je divlje pumpa, radost u osecaju njene ispašu zuba uz njegov vratila, njena usta muža sperma vrela njegova jaja dok ju je ispunjen, gagging joj sa svoje ogromno opterecenje. Nastavila je sisanje i lizanje njegov penis dok je bilo teško ponovo. On je oko preselio da se suoči sa njom, gura njene noge unazad preko glave, otkrivajuci njen devica dupe. Vec vlažno sa lica jebi ga, on je ušao njen pupoljak. Ignorisanje njene krike protesta, on je neumorno utonuo dok mu celo kurac je uvukla u njenom toplom, tinjajuce rektum. Ona skuirmed sa bolom / zadovoljstva senzacije trke kroz njeno telo, ali nikada nije prestao. Joj jebeno je nemilosrdno, a ubrzo joj zbijeno magarca ga držao kao ogroman talas orgazma srušio nad nju i njenu sokovi izli iz njene usne. Dan skočio na Li, zgrabio i povlačenjem joj ga na pod. On je pozicioniran njen pun pare pizda na lice onda istražili njene nabore, grize i sisa joj klitoris dok je uzvikivao je "Fuck me!" On ju je prevrnula na sve četiri i ušao joj od pozadi. Sahranjivanje njegov penis u jednoj brz hod, on je stisnute i pogladi njene ljupke dupe, držeci joj kukove i udaranje nasilno u njenu pičku, njegova jaja šamaranje protiv nje kože. On je oko postignut i povukao joj bradavice, šaljuci joj preko ivice. Njeno telo je ljuljanje - sise ljuljanje, ljuljanje glave kao Grunts i jauke pobegao od nje sa svakim potisak. Svojim jezikom skliznuo nad sopstvenim usne aludira na glad životinjskih zarobljen u njoj. Ves mene bacio u stranu i zgrabio pivo-bocu vibrator od mene i utonuo u slatko meso Ejmi je. Njeno telo pala u lokvi sperma vec drenching stola, a on je uhvatite svog da je sačuva od klizanja daleko. On pojede i oduševljeno primili na tok, a on je nastavio da joj boff sa boce. Kada je povukao sperma punjeni bocu od njenog maca, on je rekao da mu usne i vrhom vrati ga ... za pice u svojoj čulnim sokove. On se peli preko nje i straddled glavu sa svojim lopte koja visi nad usta. Obložene prste je sa sperma udruživanje na stolu, i masirati trag kroz dolinu njenih grudi. On je tada skliznuo njegov penis između njih ukazujuci prema njoj stan stomak. Ona je dostigla do i ukopane noktima u telo svoje dupe i širi osim obrazima, vrti joj prsta oko njegovog šupak. Ona proguta oba njegova jaja u usta u isto vreme, tonguing i sisanja otečene nutsacks dok je čula ga je uzdah, i ona upoznavanje preko interneta pretrpane njen prst duboko u svoje dupe. On je protutnjao kao i njegov sperma eksplodirala preko njenog stomaka, streljaštvo tople struje u njen svež plavuša humka. Sam sleteo u krilu Pavla i on me izbaciti, trljajuci ruke nad mojim čipke pokrivene noge i dupe dok otkrio tajnu otvaranje u mom prepone. On je povukao vrata nadole da izloži svoje bradavice, sisao ga grubo u usta dok je on pao mi maca sa svojim prstima, radi mi u pomama. Ja skuirmed i gurnuo protiv njegove invazije na cifre dok mu celo pesnicom je punjena u moju ugrabiti. On je izopačen i pumpa protiv moje unutrašnje zidove ostavljajuci me bore za dah. Jedva sam se oporavio od da, kada je počeo da Smack puta devojke za upoznavanje me u dupe, zbog čega mi maca da se trza sa svakim udarcem. Bio sam šokiran moje reakcije kada sam vrisnuo iz "Teže, teže!" On je oberučke obavezan moj zahtev za skidanje mene gola i savijanje preko mene ruka stolice. Videla sam ga popuštanje pojas onda je održao menacingli ispred mog lica, rekavši mi u tihim glasom: "Sada ceš ga dobiti." Moja maca je divlje! Kaplje i lupanje iz čista očekivanju. Bojao sam se, ali uzbuđen previše. Nisam bio batina, od kada sam bila mala i to obecao novu, zanimljiv preokret. Počeo je sa svetlom poteza koji su doveli do mnogo teže onima - svaki put bih stisne obrazima za odbranu od ubod. Nije prošlo mnogo vremena pre nego što sam bio u plamenu, hunching moj klitoris protiv stolicu, pokušava da pronađe oslobodi sam žudeo. Sam mogao osetiti toplotu koja isijava iz moje kože. On je dobio van da vide crveno velts formiranje na moje dupe i butine i čuo sam ga kako je groktaj stisnute i pogladi svoju hard penis, trzanje sam off i speving njegove tople kreme preko mog dupe. Dok Dan i Li su još uvek ide na to, Ves napravio svoj put preko njih i počeo milujuci njegov penis dok nije postalo hard rock. Ves onda skliznuo njegov kurac u usta Li kao sestra bila je jebeno dublje i teže nego što je ikada osetio. Li je bio kao usisava i zajebano, nešto je uvek sanjao o tome, ali misli da nikada nece ostvariti. Bila je na nebu, u njenom umu. Li izašao odmah, ali Den je bio majstor u kontrolu, spasao opterecenja do najbolje moguce trenutku. Joj zajebano je više puta, uzdržavanje od izgubi hrabrost. Dan ima fenomenalne kontrole, ponekad previše fenomenalne, ali u svakom slučaju, bio je bušenje nemilosrdno Li, slanje joj off na više orgazma talasima zadovoljstva. On je bio njen jahanja za sve što je vredelo. Znao sam da je uvek imao tajnu želite da budete deo takve orgije, a sve zvukove i mirise engulfing sobu Mora imala snažan efekat na njega. Li je pantalone i stenje od zadovoljstva gradi i ona je izbio njene vatrene crvene glavni divlje. Iako njena maca je sve lupanje života, su joj usta bila nepopunjena. Kada sam pala na pod sa dupe i dalje bukti, video sam divlje požude koja gori u njenim očima dok je zurio u longingli mojim grudima. Ja viggled moj način približi njoj i čuvanje njeno dupe visoko u vazduh da dobiju Den bušenje, ona spusti lice i gladno pojeli moje bradavice. Ona je isisan i povukao sa takvim sila koja me je privukla sa poda. Njena slurps i moje jauke zarobljenih pažnju svih u sobi i kada su Dan videla sisa moj senica, izgubio je sve kontrole. On je udario njegov penis teško u pičku pokisao Li i čuo sam njegov poznati grlenim grmljavina koja uvek prati njegovo oslobađanje. Znao sam trenutno svoje ogromno, toplo opterecenja počele jetting u pičku Li, jer je dole malo teško na moj bradavice i uvrnute ga izmedju njenih zuba. Ja uzdahnu i osetio trag mog sperma kaplje iz mojih maca. Svi smo bili prazni i ležao nepomično neko vreme - jedini zvuci zvučne su bile ubrzano disanje i nekoliko kikoce. Svi su se složili da naše malo večeru stavio upoznavanje preko interneta varnica nazad u svoje brakove i iako smo svi veoma zadovoljni kod kuce, pravimo ga tačku da se zajedno kao grupa najmanje jednom mesečno za divlje večeri fantastičan jebeni.