18:06

Gole devojke

"Dođi 'vamo, dušo," Vic je naredio gole devojke, kako je lolled na krevetu sa nogama ovde Raširene levdli, i njene vagine zjapece i kaplje sa maca sok, kako ja kao svoju novu spavacu sobu! "?" Stvarno ", Alison pitao tiho, "Da li želiš da živi sa vama!? "Šta koji kurac ne ja mislim da sam govorio, ja glupi pizda, a sada se ovde i lizati me očistiti", rekao je Vik u ozlojeđeni glas! "Da, gospođo", odgovorio je Alison brzo, jer je smanjena njena topla usta izbuljene Vic gola maca! Bacanje glavu unazad i malo sveobuhvatnog leđa, Vik gurnuo joj pubis teško u usta insistiraju Alison i mislio kako se srece je bila da pronađe takav prilično malo lapper pizda! Alison sa druge strane, je i sama bila slike golih devojaka utapanja u njene prvi pravi seksualnog iskustva, i ljubavi svake sekunde od toga, kao i svi odjednom, Vik moaned dugo tvrda, a Alison znala da je njen dom bio dostižu vrhunac u usta, ono osecaj! ! Dok je Vik je dahcuci kao pas više zagreva, Alison joj je sada lupanje maca mali malo poljupcima po celom isturenim usne! "Mmmmmmm, to je dobra devojka", Vic uzdahnu, "Da li zaista znate kako da brine o maca mama, i pravilo broj jedan je, mama maca je uvek na prvom, dobio je!" Podizanje oči da ispuni pogled njenog doma, Alison ljubavlju odgovorio: "Uvek ce biti moj zadovoljstvo, gospođo!"
Sada kada Vic maca je potpuno zadovoljene, ona sede, osvetljena Marlboro, i rekao: "Dobro, sada kada smo se pobrinuli za mene, marš iz tih odece tako da mogu da vidim šta ja gole devojke da hidin" pod postoji! "! Sa njom srce silan, Alison se polako počeo polako uklanjanjem odecu jedan komad u jednom trenutku, dok je dole bio je da joj grudnjak i gacice! Kada je imao devetnaest, Alison je apsolutno zapanjujuce izgradi, na 5'6 "visok, 120 kg, lepo lice uokvireno ramena dužine kose plavuša, 36-24-36 merenja, i grudnjak šolju C!!" Moj Bože, moj ", rekao je Vik tiho," moja mala pizda lapper ima telo izgrađena za jebeni! "" Hvala vam ", Alison je odgovorio:" Drago mi je što vam se dopada! "" Da li ste ikada bili sjeban ranije ", Vic pitao?! "Ne, nikada", odgovorio je Alison brzo, "Mrzim to da kažem, ali sam još uvek nevin!", "Lose grudnjak i gacice, kurva," Vic je naredio, a Alison brzo ispunjeni! " Dođi ovamo ", Vic je rekao:" Želim da osetite da pičku devica za sebe! "O", Alison gasped, kao Vik grubo gurali prst u vaginu, ali "oh," bio je pracen niskim jauk koji su Vik smejem! "Dakle, devica pizda erotika Mi Bitch je voli da se prsta, zar ne", pitao Vic retorički: "Pa kako misliš da bi to oseca u vezi sa dobijanjem stvarno jebeno!?" "Stvarno zajebano", Alison panted, "kako bi to uradite, ne morate penisa?"
"Hahahahaha," Vic nasmejao levdli ", to nije baš istina, da li želiš da ti kažem o mom penis?" Vic je nastavio da zadirkuje Alison je maca sa svojim prstom, ali bez obzira na to koliko je pokušala, nije mogla da dobije Vik na dodir njen klitoris, koji je do sada bio lupanje kao palac samo udaren od strane čekic! Davanje Alison je maca nasilnog zaokret, Vic pitao ponovo: "Ja sam pitao da li želite da znate o mom kurac!" "Oh, Bože, bilo šta, ali molim vas Touch Me", Alison zamoli! "" Zašto draga, ja sam ti dodiruje ", Vic odgovorio slatko", šta drugo mogu da uradim? "" Da li moj klitoris, "Allison hissed, "molim vas, mi je slike golih devojaka potrebno toliko!" "Oh, klitoris", rekao je Vik, Izigravanje gole devojke poznavanje najvažnijih polni organ u ženskom telu ", i gde bi to bilo, kurva!"? " znate gde je ", Alison panted," Ja sam upravo završio sisa tvoje! "" Mmmmmmm, to je tačno, da li ste ", Vic rekao je ozbiljno" bi to bilo ", jer je od brušenog prstima preko špica od podignuti mali organa? "Ohhhhhhhhhhhh, bog, da li to opet", Alison zamoli! "Šta, rade ono što opet," Vik pitao nevino?! "Ti si tako znači za mene", Alison moaned, "zašto nece da mi radi!?" Vic zakikota na nevolju mladu devojku, i samo da zadirkuju svog malo više, ona je ponovo flicked je prstima preko engorged klitoris Alison je "Oh, da," Alison je molio, "da. da opet, ne opet! "Ali, umesto da to rade ponovo, Vik grubo povukao prste iz kaplje maca Alison i gledao kao devojčica uzdahnu i pokušao da sebi dodir! šamaranje Alison prste dalje od svog maca, vic je rekao: "Nemoj da ikada dodir osim da kažem da se, dobio je?" veoma potresena Alison može samo klimati glavom glavu da, kako je stajala pored kreveta sa njom noge tresle!
"Želim da mi učiniš uslugu", rekao je Vik! "U-šta je to", Alison zamuckivali!? "Vidite da je komoda tamo uza zid", pitao Vic?! "I-da", Alison je odgovorio: "ja to vidim!" "Dobro", Vic je nastavio: "Želim da prelaze na komoda i otvorite srednje fioke, on ima!" Alison je klimnuo glavom glavu i lagano je njen način da se drugoj strani prostorije, gde je otvorio fioku i čekali dalja uputstva! "U redu, kučka, vidi roze peškir, ispod njega je igračka moj, donose mi ga, sada," Vik zatražio oštro! Alison povukli peškir, i mnogo joj izgovori iznenađenje je ogroman crni gumeni penis neku vrstu pojasa prikaceno na nju! "Šta koji kurac vas treba toliko dugo", Vic vikao, "Bring It ovde, upravo sada!" Alison gole devojke obazrivo uzeo crni batinama i sprovodi ga krotko nazad Vic! "Kao da je," Vik pitao?! "Ja-I've nikada nije video ništa slično u svom životu", Alison zamuckivali! "Nisam jebeni pitati vas da li ste privatne slike devojaka ikada videli jedan", Vic pljuvali "Ja sam vas pitao da li ste se dopalo?" "Žao mi je," Alison izvinio, "Ja ne znam da li se to ili ne! Vik nasmejao oštro i rekao:" Pa bolje se sviđa, cuz ceš dobiti zajebano je to najmanje jednom dan! "Alison je glava bila predenje van kontrole Bila je neverovatno pali na ovom faul mouthed žena, ali! to, ona nije znala o dopuštajuci sebi se zajebano je to ogroman crni gumeni penis, moj bože, bila je još uvek devica! "Ti si izgleda malo zeleno oko škrge, med," Vik kaže: "želite da pokrenete odavde i pobegnu?!" Alison gulped teško, gledao crno razarač, a zatim je ponovo izgledala na Vic nadima se maca i odgovorio: "Ne, ja želim da ostanem!" "To je bila tvoja poslednja šansa", Vik je rekao dok je stajao, "Pomozi mi da ovu stvar na, cuz sada ti ceš da jebeni svog života! "!
Alison je vide samo slike ljudi sa erekcijom, ali ono što je bila svedok stoji pred njom je bio van razuzdanim! Tu je stajao Vic, tanak beli žena sa masivnim crno erekcije viri iz njenog bedra, bilo je zastrašujuce i uzbudljivo sve u isto vreme! "Suck it," Vic je naredio: "sisa glavu mog penis i da ga lepo i mokro!" Alison ponovo pao na kolena i pustite šef ogromne penisa slajd u usta! Iako to nije bio pravi, Alison je maca počela da Drench sebi, dok je njen mali klitoris počela da erotika grlu dok je pero debeli crni oružje! "Sveti puši", mislila je u sebi, "pet minuta pre sam bila uplašena na smrt o tome, sada ne mogu da dočekam da ga ima u meni!" Vic je zgrabio šaku kose Alison i izdvajali joj na noge, gde je na poljubila mladih plavuša duboko i šapnuo joj u uvo: "Ti mene uključite kao nijedna druga kurva sam ikada bio sa, i sada cu Jebi se i da vas moj lični kurva! " Nakon guranje Alison unazad na krevet, Vik polako sama smanjena na vrhu dosta plavuša, i naredio joj: "U redu, kučka, to klizanje u sebe!" Sa vrlo nesigurnog ruku, Alison je skliznula dole između njih i pažljivo vođeni debeli crni hardon pravo na usne njene maca i molio: "Ja sam devica, molimo vas da se nežni!" "Nežna" Vic pitao, i sa mocnim guraju ona vozio deset inča komad gume sve do odbrane pizda Alison je! "Oveeeeeeeee", Alison vrištala, "to boli, O, Bože to boli!" Ali, nakon saslušanja joj malo kučka moli za milost, Vik bacio njeno dupe na više drajv i udario dalje na nju kao van kontrole džek čekic! Alison je nastavio da cviljenje, ali ona je postala više navikli na brutalnom okupatora čudno počelo da se dešava, bol je sada pomešana sa čist čisto zadovoljstvo! Vrithing oko pod težine Vic, Alison počeo tajming Vic prodore da bi mogla da ih ispuni glavu! I dalje želiš da se povuku, "Vik pitao!" N-ne ", Alison uzdahnu," jebi me jače! "" To je ono što sam želeo da čujem, "Vic intonirana, dok je pokušavao da guraju gusta crna ubosti sve do drooling prorez slike golih devojaka Alison je, "Ja želim da sperma, kurvo!?" "Ja sam Cumming," Alison vrištao ", kako joj glavu eksplodirala u kaleidoskop gole devojke zvezda pucnjave raketa, dok je njen maca su uzalud pokušavali da stisak debeo okupatora kao što je vozio preko vrhunac litice!