21:05

Devojke devojke

Ujutro je bila kul devojke devojke i oštre kao što sam počeo moj pešačenje do trag na vrh Teri vrhunac, i iako je krajem oktobra, sunce je tek počinju da topli Južna Dakota planine strane. Sam bio veseli samocu planina cele nedelje i relished misao dva dana daleko od kancelarije. Ja prilagođen moj ranac, pokupio moj štap za šetnju i krenuo na lak hod. Biti najmlađi član stare linije Automatsko firma Grad zakon je čast da budemo sigurni, ali takođe znači da su uobičajene i svetovne slučajeva baca moj način, i iz tog razloga ovog vikenda penjanja bi moj um off ponekad dosadan gnjavaža od nedeljnika melju.
Dok Crna brda planine nisu Pikes Peak, oni mogu brzo Tucker vam se ako niste u penjanju formi, i kao takav, nakon oko sat vremena bio sam spreman da napravim pauzu, čupanje trag da traže dobro mesto za odmor noge. Kao što sam sedeo na steni jede banane, čuo sam kikotanje dolazi iz šipražje tridesetak metara dalje van staze, zvučalo je kao ženski smeh, koji je usledio još jedan šum koji zvuči više kao stenjanje. Ustao sam i otišao da ispita, i kao sam zavirio kroz žbunje sam dobio iznenađenje u mom životu, dve žene ne više od 50 metara od mene su bili na velikoj crveno cebe goli kao jaibirds! Bilo je sasvim očigledno da oni nisu samo sunčanje, kao plavuša joj usta sahranjen u brineta je maca! Tamne kose devojka je oplakivanje i uvijanje joj bradavice kao njen ljubavnik joj jeo za sve što je vredelo, i dobio sam odmah hardon samo gledao dva idu u nju.
Ja okliznuo kurac iz moje pantalone i počeo ritmički milujuci kao plavuša doneo brineta na pad orgazam. Kao brineta ležala u post orgazma gomilu, plavuša ustao, otišao u njen ranac i izvukao kaiš-na vibrator koji je vešto prilogu oko nje struka i do između nogu! Sada iznosi lasciviousli preko njenih partnera, ona je počela jacking lažni petao kao da je to prava stvar, a moje članica bilo teško kao plavi čelika i bio spreman da eksplodira. Ja usporila moj ritam jer sam želeo da vidim devojke malo brineta se iz te ogromne gume kurac, a nakon njenog zadirkivanja za nekoliko minuta, plavuša sama spusti između brineta noge i polako počeo da skliznuti da čudovište u parenje pizda joj prijateljice. Kao i svaki inča nestali unutar nje, brineta moaned sve glasnije i glasnije, dok se zalaže za više, dok se svih osam inča debljine su sahranjene duboko u sebi, plavuša počela da polako pumpe i izlazi iz uske malo tamne kose maca. Jedna stvar koju sam zaboravio da pomenem jeste da crnka ima jedan od hairiest pussies sam ikada video, i samo pogled na ove male devojke sa ogromnim zakrpa tamnih maca krzna uzimajuci jeben je veliki dildo priključen na punačka plavuša Amazon je najneverovatnijih stvar koju sam ikada video u svom životu!
Mali brineta počeli su da se izjasni za njena prijateljica da joj kurac više i brže, i SS ona pokupili brzinu sam mogao da kažem plavuša ce se sperma previše! Što sam bio bliži gledao sam mogao da vidim zašto - ovo je bio dvostruki dildo koji je manji kraj zaglavi pravo u picku i plavuša! Slutila sam da je verovatno je verovatno trljanje direktno na nju klitoris kao ona vozio u pičku braon kose devojka! Kao dve žene su se odvezli do orgazma sam ispumpava moj kurac drže sve brže i brže, vreme ga tako da smo svi došli u isto vreme. Ja sam prigušen stenjanje kao što sam pucao špricati po špricati tople sperma iz moje spasming kurac, i dok sam mogao verovatno vikali, jer kada te dve došao pustili su je sa zemljom razbija vrišti da ste ih čuli sve do Cheienne do plavuša pala na vrhu crnka i oni zajedno leže devojke bradavicu na bradavicu pokušava da uhvati dah.