04:34

Poznanstva

"Šta, do đavola ja ovde u ovo doba", rekao je Karl glasno poznanstva sa devojkama da niko posebno, "čovek nije napravljen da podigne tegove u ponoc!" Za više od godinu dana Karl Nevins radila je tri noci u nedelji na "Barbell klub", pokušavajuci uzalud da izgrade svoje nerazvijene telo. Dijete, proteinski šejk, aerobik, težina mašine, a sada slobodan trening sa tegovima, a ne mnogo vidljivih poboljšanja u mišicima razvoj. Morao je da prizna da je osecao jače, ali što se tiče visoke definicije upoznavanja mišica tiče, dobro je izgledalo da se veslanja uzvodno na taj jedan! Čak i u ponoc bilo mnogo ljudi usred njihovog treninga, a vecina, ako ne i sve od njih u boljem stanju nego Karl. Posle se bori kroz niz klupu prese, Karl je odlučio da napravim pauzu, i gledajte druge ljude protežu i znoj za neko vreme, pa posle kokičara otvorena mogu ishrane sode, on anketiranih sobi, uživajuci pogled od deset žena u helanke radite aerobne ples treninga. To je bilo smešno na neki način, jer skoro sve žene rade vežbe su ili u dobrim ili vrlo dobrom stanju, a kade i mast koja je zaista potrebna bilo gde da se vidi! Konačno, Karl oči fokusirane u na mišicave žene radi cucanj sa onim što izgleda da se oko dve stotine pedeset funti čeličnih ploča. Samo u snovima mogu Karl vodili taj iznos od gvožđa, a ovde je žena jedva razbijanje znoj radi najmanje dvadeset brzih ponavljanja! On je lutao preko da se bliže pogleda, i bila je iznenađena kada je zdravo je. On je zamuckivali za drugo, ali na kraju promrmljao: "Ja sam bio samo diveci način na koji rukuje tim cucanj, izgledalo je poznanstva prilično lako za vas." Ona je pokupio njen peškir, obrisala lice i odgovorio: "Pa, ja sam bio to radim vec pet godina i imam rutinu da sam se držimo, uzgred rečeno moje ime je Kvinsi, ali svako me zove Kuin. " "Ja sam Karl", rekao je on, proširujuci svoju ruku u prijateljstvo. Njen stisak je bio više nego firme, i Carl osetio prste se bukvalno slomljen u ono što je izgledalo kao porok! "Ja sam primetio radite napolje sama", nastavi ona, "a ja mislio da možda bi bilo vece uživanje ako smo to uradili zajedno!" "Pa", rekao je zamuckivali, "ti si daleko ispred mene, a ja samo bih vas usporiti ....." "Gluposti", rekla odgovorio, "ima dosta mašina da ide okolo, a kada koristimo bez težine možemo mesto jedni za druge, pa šta ja kažem?" Karl misli o tome drugi, i klimanje glavom je rekao: "Naravno, zašto da ne, a možda i možete mi dati neke savete o tome kako da se izgradi ovo oronulog telo!" Nasmejala se zarazne smeh, i dao mu ruku upoznavanja razigrane provuci i vratila "U redu onda, Karl, hajde da počnemo!" Za narednih sat vremena, Karl ispalo teže nego što je ikada u proteklih godinu dana. Posle samo nekoliko minuta gledao Kvin proci kroz nju trening rutinu, Karl mogao da vidi da on nije bio poznanstvo stavljanje u blizini iznosu od napor potreban da izgradi mišicnu masu. Kada su konačno nazvao ostavku, izgledalo je da je svaki mišic i kost u njegovo telo je vrišti od bola, pod uslovom da mu sigurno nije bilo koristi za! Dok hodate nazad na tuševima, Karl oklevao i upitao: "Ako sam mogao biti toliko hrabar, tačno koliko ste teški, vi ste daleko najviše dobro razvijena žena koju sam ikada video?" Zaustavili su se ispred vrata svlačionici, a Kvin odgovorio Pa, Karl, kao što verovatno možete reci, veoma sam ponosan na moje telo, i ja sam proveo dosta vremena radeci na njemu, a što se tiče mog masa ide, ja sam na oko stotinu devedeset kilograma, sa ne unca masti "Sa tim!, bila je kroz vrata i u svlačionici i iz vida Karl je njegovo vreme pod iglu kao mlazevi tople. voda, dozvoljavajuci toplinu opustite svoje umorno bolovi u mišicima, njegove misli, međutim, još uvek na Kvin i njen veličanstveni telo puno momci ce biti isključen od strane žena sa tako velikim mišica razvoj, ali! iz nekog razloga Karla je zaista uključen njenim preko veličine dimenzije! Kao voda kaskadnih preko njegovog tela, njegov penis je uspravno postaju samo razmišljanje o telesnoj Kvin i on je brzo uhvatio poznanstva peškir i zamotan ga oko struka i vratila se u svoj ormaric, gde je obučen i onda krenuo na njegov automobil Nakon otključavanja vrata i baca mu torbi u zadnjem sedištu, bio je samo da se popne u kada neko iza njega je rekao: "Kako bi bilo da šolju kafe?" Karl dosadan okolo, i bio je gotovo zapanjen. da biste videli Kuin stoje tamo čeka odgovor Šta Karl nije očekivala je da Kvin želeli da imaju tu kafu vrati na svoje mesto! Karl brzo prihvatila njene ponude i sledi joj u njegov automobil u svoj stan! Karl naselili u jedan od tri stolice koje su bile oko kuhinjski sto i čekao dok Kvin sipa svaki šolju. "Krem ili šecer", pitala, ukazujuci da posuda za šecer i posuda za pavlaku u sredini stola "Ne, hvala?, ja moje da crna, "odgovorio je on, prepuštajuci mu oči rove nad njom teško telo je gledao, ali. on nije mogao da pomogne sebi, ova žena ga je na kao niko je ikada upoznao Oni popio svoju kafu, ne govoreci ništa! minut ili dva, dok Kvin probila led sa: "Ti kao kako izgledam, zar ne Karl?" Karl je i zvučni gutljaj i zamuckivali, "Jesam li bi se to očigledno?" Kvin onda ustao , uzevši ga za ruku, i odveo ga u dnevnu sobu pre nego što ga gura u nežno preko punjene ležaljka i najavljuje, Karl "Ja idem na posao za vas lično Karla, tako da možete samo sedeti leđa i opustite se!" sedeo u skoro transu kao države, dok Kvin je polako počeo uklanjanje joj odecu! isključen je njen glomazan džemper, pod kojim je bila gola do pojasa, Njene grudi!, dok je prilično velika, su izdvajali skoro ravan od velikog razvoja njenog pektoralni mišici Ovde bradavice, s druge strane bili. veliki, blago naduveno i uspravno. Ona je nekoliko poze, opuštaju njene masivne ruke, pa okrece oko da mu oduzima dah pogled na njene savršeno formirane deltoide. Karl do sada imao hardon Mogli ste vođena nokte poznanstva sa, i ispupčenje u ispred svoje upoznavanja pantalone je lako videti kroz njegove farmerke Kvin lizali joj usne sa očiglednim požudom na prizor prikaz teško člana Karl, njen svoje ruke klizi gore i štipanje joj vec. teško bradavice. Sledeca je Kvin je farmerke Sada samo roze tange gacice bilo između Karla i šta je bio siguran da kaplje mokri pičku.. Kvin je stajao sa svojim raširenim nogama daleko jedno od drugog, zabadanje napred njene karlice, izazivajuci tanak najlon materijal koji ce se protezati teško i čvrsto nad njom zaobljena vulve. vlažna četvrtina veličine Spot je vidljiv tamo gde joj prorez bi se, i Carl moaned glasno, dok zuri u debeo vaginu napora da pobegnu od njegovih najlon zatvoru! Konačno Kvin podešen oko i dao Karl punu izgled na nju teško okrugli magarca, pokrivena samo u pukotinu od tanke linije roze tkanine, dok je zategao i untightened joj zadnjicu, mišice u svom dupe savijenom gore i dole sa leđa i dalje okrenula, ona je zgrabila je gacice od struka. , i sa jednog čvrstog kreten, da ih pocepao od nje maca okretanja oko polako, Karl je dobio svoj prvi pogled na čisto obrijanim Kvin usne, iznad kojeg je mali patch od tamno braon stidne poznanstva dlake!