02:04

Ona trazi njega

Ališa umotan ogrtac ona trazi njega oko njeno gipko telo i akt obloženi dole debela tepihom sala u sobu njenog osamnaestogodišnji brata blizanca Aleksandra. Ona je pokucao na vrata, i ne cekajuci odgovor, otvorila je i otišao u, pronalaženje Aleks ležao na svom krevetu citajuci njegove istorije knjige, i to samo gledajuci se kada njegova sestra je upitao: "Spremni za naše laku noc ljubi?" "Gde su ljudi", licni oglasi upitao je, tokom postavljanja knjigu znak na strani 273? "Oni dole gledate vesti, nešto o predsedniku imaju seks sa nekom drugom pripravnik!" "Covek posle svoje srce", ispucale Aleks ", ali budala stalno budu uhvaceni", rekao je nasmejao! "" Hajde da budite brzi da veceras, u redu ", upitao Ališa," Sinoc smo skoro uhvacen zato što uzimali svoje slatko vreme "!" Ja ne mogu pomoci ako imate najsladoj maca u celoj školi ", rekao je uzdahnu, a otvaranje ispred roze kupanje njegove sestre ogrtac Kada ogrtac pao otvorene, prva stvar. da uhvati oka, kao i obicno, bio je debeo crveni grm koji pokrivaju jakim njegove sestre usnice! "Moj Bože, al", rekao je gusto rekao: "Ja nikada ne bih mogao da se umorim od ljubljenja ovog maca laku noc, to je tako debeo i pun , samo sam to vole! "" Pa požuri i da ga ", rekla preklinjali," moram vratiti u ona trazi njega svoju sobu! "Aleks je klimnuo glavom glavu i onda nagnuo preko i dao njegove sestre vaginu duboko francuski poljubac, dajuci njena mala klitoris brzo pokretom kao izvukao mu jezik duž njene mokre pukotine njegovu pažnju onda ubrzo je prerasla u svoju strucne mlade grudi, roze nippled, savršeno proporcijalan, 34b šolju, samo velicine da popuni cašu šampanjca. gladno je dao devojke za upoznavanje svaki bradavice dugo sisa, nanoseci im da zakržljati u hladnom spavacoj sobi vazduhu. Ališa zatvori haljinu, i rece: "U redu, brzo, da ih skliznuti za mene!"
Aleks upecan palceve u pojas svoje gacice, a skliznuo ih u svoju butine, otkrivajuci njegov teško penis za toplu usta blizanca brata! "O, Aleks", Ališa šapnuo glasno: "Ja samo volim nacin na koji drži gore, i to je tako teško previše!" Padaju na kolena, mlada devojka otvorila usta i dao joj je brat brzo deset sekundi oralne ljubavi odluka, dopuštajuci joj usne klizi preko glatke glave, dok je pauziranje na džaku svojim jezikom u malo prorez na vrhu svoje Pecker. "Aleks moaned, u nadi da ce neka ejakuliraju u usta, ali avaj, ona skoci na noge i bio je na vrata raspisivanje," Goodnight, Aleks ", preko ramena dok je zatvorio vrata! Aleks zurio dole u ??njegove besnela hardon, i uzimajuci ga u ruke, to je teško fistinga je rezultiralo u brizganje orgazam. "Bilo bi bilo bolje u usta al je", rekao je glumli misao, a koristeci svoje prljave donji veš da bi ocistili svoje nered "Ja. Pitam se da li Ališa radi njen klitoris ", pitao se naglas, a penjanje nazad u krevet," oh, dobro, bar sam iskljucen, "rekao je on, dok se vracao u svoju studira On je, u stvari, u pravu jedna stvar!, njegova sestra je besno prstiju njen prorez, a razmišljanja o hard penis da je upravo sisao pre ne više od pet minuta, a kao i obicno, njen orgazam je bio dug i težak, njen mladi vagine sada toliko Potreban njegove dnevne oslobadanje Ona lizali. sok od prste, a zatim zaspao sanja o erekciju, veliki debeli erekciju!
Sledeceg jutra, dok su pešaci do škole, Aleks oklevajuci pitao svoju sestru ona trazi njega da li je ona ikada osecali kao seksualni odnos. "Znate ja radim, Aleks", rekla uzvratio: "ali oboje smo se složili da bi bilo previše opasno za nas da se jebe jedni druge, i ne cu da tu šansu!" "O, ja se potpuno slažem sa vama", Aleks licni oglasi vratila, "Bio sam više misleci na liniji pokušavajuci da to uradi sa nekim drugim, znaš, kao što je možda neko malo stariji?" "Razmišljao sam istu stvar", Ališa je odgovorio: devojke "ali nemam pojma o tome ko smo mogli da uradimo sa, zar ne?" "Ne baš", Aleks odgovori glumli ", ali pošto su obe na istoj stranici sa ovom stvari, možemo bar pocnete da tražite oko za prave ljude!" "Aha", pristala je, "hajde da pocnemo!"
Te noci, kada je Ališa pala u sobu Aleks je za nju laku noc "Kiss", Aleks je najavio da je ideja o tome ko bi mogao da koristi kao kurac drugovi. "Ko su oni," Ališa pitao uzbudeno, "ja znam njih?" "Znate O'Brian blizanci u dvanaestom razredu," pitao Aleks ", i mislim da bih biti savršen!" Ališa misli o tome na trenutak, a onda odgovorio: "Mislim da je sjajna ideja, Aleks, hajde da probamo u razgovoru sa njima sutra!" "Dobro", odgovorio je, "mi cemo to uciniti u vreme rucka, obicno sede van sami, i to ce nam dati priliku da upoznaju ih jedan na jedan!" Ališa onda joj otvori haljinu i neka Aleks praznik na svojoj vec mokri vaginu, njen um jave iskljucen, pitajuci se da li Den O'Brian je imao veliki kurac visi izmedju nogu. Iako je Aleks bio samo preklapanje nju za minut, Alica nije mogao da kontroliše njenu vaginu i njen slatki mladi telo je napeto kao veoma teško orgazam je trka kroz nju vlažnim maca. Aleks je bio malo iznenaden brzo erupcija od tvat njegove sestre, ali to je dobra vest za njega, jer je njihov dogovor je uvek bio da ako neko cums, tako da dobija na drugi! Aleks skocio i bukvalno pocepao mu gacice, njegov teško erekcija bobbing u pogled! Ališa uzdahnu, potonuo do kolena, i uzeo hard penis u njenu meku vlažnim devojkama ustima, sisance ga duboko, svojim jezikom vrti sve oko glatke glave. Pokušao je da ga držite sve dok je mogao, ali avaj, Aleks uskoro puni usta njegova lepa sestra sa njegovom životu daje spermu, koja je gladno proguta dole, vodeci racuna da ne izgubi ni jednu kap! Nakon što su se okupili, Ališa je rekao: "Sutra u rucku smo stupiti u kontakt!"
Dan i Dona O'Brian su sedeli kao i obicno, sam za stolom nacin na zadnjem delu rucak sobi. Aleks i Ališa sprovode svoju hranu tacne dole dugo prolaz gde blizanca dvanaestog razreda su ona trazi njega jeli gde na Ališa je upitao: "Možemo pridružiti vama!?" "Zašto ne", odgovorio je Den, dok pokupite svoje mleko karton i uzimanje pice. Pakton blizanci seo i predstavili su se i ukopane u svojim rucak, što obicno caskanje deca rade kada su samo prolaze doba dana. Konacno Ališa je bika za rogove i vaded u sa, "Aleks i ja smo gledajuci vas dvoje vec neko vreme sada, i mi smo prilicno sigurni da ste tacno si nas like it!" "Kako to misliš, kao i mi", upitao oprezni Dona O'Brian? "Vidi," smanjenje Aleks ", možemo videti da vas dvoje uvek zajedno kao i mi, i da izgleda chummier od normalne brat i sestra obicno bi se!" "Pa šta", odgovorio Dan ", tako mi volimo jedni druge kompanije, jeste da zlocin!" "Ne", Ališa je odgovorio: "ali vi i ja znamo da vas mnogo si bliže nego bilo ko drugi u kampusu zna, ali mi, 'cuz su isti kao vi!" Oba Dan i Dona se okrenula i pogledala jedni na druge, a potom osvrnuo na dva uljeze, kao Dona je rekao: "Bez obzira šta mislite, ne možete dokazati nešto!" "Slušaj", Ališa je umirujuce, "mi nismo ovde da uzrok ili od vas bilo kakve probleme, ali oboje znamo kako je to u vezi kao što je naša, i mi, a to je mene i Aleks, misli da bi smo dobili zajedno posle škole, a možda i licni oglasi upoznaju jedni druge bolje, promenu tempa ako hocete, jer znamo da verovatno niste uradili jednu stvar koja vas oboje ocajnicki treba i žele da urade, da li sam u pravu!? " "Možda," Dan odgovorio polako, "ali vas dvoje samo juniori, to je relativno mlad za ovu vrstu stvari, zar ne mislite?" Ališa prišla i rekla: "Pogledaj me, Den, ja sam telo žene, sa mladim vaginu koji treba stalnu pažnju, i Aleks ovde, ima kurac koji je kao komad plavog celika, a verujte mi, kada Kažem vam, on može da vrati odskok od ejakulacije kao brz kao što se može! " Donna onda upitao: "Da li je ono što mi govorimo o ovde da se decaci ce nam kurac, da naša nevinost?" Sva cetiri su od tih gledali oko stola jedni na druge i Ališa odgovorio: "Da, to je to, momci nas kurac i da se nevinost!" Svi su mirno na trenutak, dok Dona odgovorio: "Pa, ja sam sve za to, kažem to radimo, šta o vama dan?" Dan o tome razmišljao nekoliko sekundi, dok je Ališa daje jednom u i odgovorio: "Da, hajde da to uradi, mislim da smo svi spremni za to!" "Kada", pitao Aleks? "Kako bi bilo veceras u našem mestu, odmah posle škole", rekao je Dona, "naš ljudi i radi do pet trideset?" Svi su se složili i ona trazi njega napravili aranžmane u susret od strane ulaznih vrata posle škole, a zatim šetnja šest blokova u O'Brian kucu. Ališa i Aleks jedva cekaju!