23:45

Devojke za udaju

Kao sex devojke za udaju što sam sedeo na engleskom klase, Zurio sam u devojku pored mene. Ona je bila moja, tako se zove
"Najbolji prijatelj". Zurio sam u nju dugo, svilenkastom dlakom i poželeo joj bio moj. Medutim, ona nije me gledaš tako, i ja sam to znao.

Nakon klase, ona je devojke za udaju prišao meni i pitao me za beleške imala propustio dan ranije i ja sam ih predao sa njom. Ona je rekla "hvala" i dao mi poljubac na obraz. Želeo sam da upoznavanje joj kažem, želim joj da zna da ja ne želim da budem samo prijatelji. Ja je volim, ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto.

Jedanaestog razreda

Zazvonio je telefon. Na drugom kraju, to joj je. Bila je u suzama, mrmlja o i o tome kako je volim je slomila srce. Pitala me je da odem preko, jer ona nije htela da bude sama. I tako sam i uradio. Kao što sam seo pored nje na kaucu, Zurio sam u nju meke oci, upoznavanje sa devojkama želeci joj bio moj. Posle dva sata, jedan Dru Barimor film i tri kese cipsa, ona je odlucila da ode na spavanje.

Ona je pogledao u mene, rekli "hvala" i dao mi poljubac na obraz. Želeo sam da joj kažem, želim joj da zna da ja ne želim da budem samo prijatelji. Ja je volim, ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto.

Sex

Dan pre maturske je hodala do moje kasete. "Moj dan je bolestan", rekla je ona, a on ne ide za matursko vece. Nisam imao datum i u sedmom razredu, napravili smo obecanje da ce, devojke ako nijedno od nas je imao datumima, bili bismo zajedno ici baš kao što "najbolje prijatelje". I tako smo uradili. Na maturske veceri, nakon što je sve više, ja sam stajao na nju ispred vrata korak! Zurio sam u nju kao nasmejala me je i zurila u mene s njom kristalno plave oci. Želim joj da bude moje, ali ona ne misli na mene tako, i ja to znam. Onda je rekao: "Imao sam najbolje vreme, hvala!" i mi je dao poljubac u obraz. Želeo sam da joj kažem, želim joj da zna da ja ne želim da budem samo devojke za udaju prijatelji. Ja je volim, ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto.

Dan mature

Dan je protekao, onda nedelju dana, a onda mesec dana. Pre nego što sam mogao da trepcu, to je dan mature. Gledao sam kako joj savršeno telo lebdeo kao andeo o odrastanju da joj diplomu. Želeo sam da ona bude moje, ali nije da me primete tako, i ja sam to znao. Pre nego što su svi otišli ??kuci, došla je da me u svom radnicka i šešir i povika, kao što sam joj zagrlio. Onda je podigla glavu iz mog ramena i rekla: "Ti si moj najbolji prijatelj, hvala." i mi je dao poljubac devojke u obraz. Želeo sam da joj kažem, želim joj da zna da ja ne želim da budem samo prijatelji. Ja je volim, ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto.

Nekoliko godina kasnije

Sada sedim u pevs crkve. Ta devojka je sve sada u braku. Gledao sam joj reci "ja radim." i oterati joj novi život, udata za drugog muškarca. Želeo sam joj da moj biti, ali ona nije me vidi kao da i ja sam to znao. Ali, pre nego što je odvezli, ona je došla kod mene i rekao: "Ti si došao!". devojke za udaju Ona je rekla: "Hvala." i ja poljubio u obraz. Želeo sam da joj kažem, želim joj da zna da ja ne sex želim da budem samo prijatelji. Ja je volim, ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto.

Sahrana

Godina je devojke za udaju prošlo, pogledao sam dole u ??kovcegu devojka koja je bila moj "najbolji prijatelj". U službi, citaju dnevnik ulazak imala napisala u svojoj srednjoj školi upoznavanje sa devojkama godina. To je ono što cita -

Zurim u njega žele da je moj, ali on ne da me primete tako, i ja to znam. Želim da mu kažem, ja želim da znaju da ja ne želim da budem samo prijatelji. Volim ga ali sam jednostavno suviše stidljivi i ne znam zašto. Voleo bih da bi mi govorio da me voli!

Voleo bih da i ja uradio ... Pomislio sam u sebi i ja sam plakao.

I Love Iou

Ako volite nekoga, recite im. Ne cekajte dok ne bude prekasno jer može udaja devojaka dovesti do života vecnog žaljenje.