01:19

Dopisivanje

Tacno 2 dana dopisivanje pre Rodendan Met je, moj sin Džordž ide preko do mene u kuhinji dok sam kuvanje i pita mene "mama, šta ti misliš da sam treba da se Met za njegov 21. rodendan?" Bio sam ponaša kao nisam znao da je njegov rodendan u nekoliko dana, ali sam znao, ja sam jednostavno morala da se ponašaju kao da nije zbog mog sina. Rekao sam sina "i mislim šta voleo?" .... On je odgovorio rekavši .. "Nisam previše siguran, možda košulju, Cologne ili poklon kartice".
Sam rekao to su bili sve dobri izbori. Moj sin izašao kuhinja, zgrabio sam moj telefon i tekted Met sa "Hej hun, šta ceš raditi za vaš rodendan?" On odgovara: "Im izlasci, možda bar ili tako nešto ..." Ja odgovorio sa "U redu, samo Dont Go kuci sa bilo devojku, ok?" On je poslao tekst koji cita .. "kasnije redu hun GTG, tekst me je."
Na njegov rodendan, sam izašao i kupio sam neke seksi rublje tako da je mogao da vidi koliko sam padao za njega i pokazati mu da želim da bude više nego samo svoj mali kurac igracka. Ja pokupiti vrlo sladak i otkrivaju donje rublje koje ostavlja ništa za maštu. To je bio crveni svileni sa crnom tkaninom stiched na njega, mislila sam da je jednostavno seksi. Moj muž je ostavlja za još jedan poslovno putovanje, koje sam zaista i nije bilo stalo ... Ja zapravo dovecemo cekati za njega da ode. On ostavlja kucu i glave za aerodrom oko 8pm. U to vreme, moj sin je bio van sa Matt i ostalim prijateljima ... oni završili u ovom restoranu / baru pod nazivom "Srecni noci". Ja tekted Met, koji sam znao Hed se pije do sada i jednostavno rekao: "Javi mi kad abe na celu kuce." Oko sat vremena prolazi, a on odgovara sa "U redu zaista želim neka maca veceras." Rekao sam: "Ako abe dobro, ioull get it."
Dobio sam tekst iz Met oko 1 ujutru, procitajte ... "IM naslovom kuci, ali gonna stop na svoje mesto." Kao što sam procitao poruku, cuo sam moj sin vuce do kuce. Pomislio sam u sebi, možda to nije bila dobra ideja za njega da dodem ovde. Pa sam ga tekst sa "Ne idem kuci, bolestan vidiš tamo malo." Ja hodam niz stepenice u svojoj odori i moj sin bio sam iznenaden i dalje bio upoznavanje i dopisivanje gore dopisivanje sa devojkama. On kaže: "Zdravo mama, nisu znali ste još bili gore, mislio sam ioud se spava." Nema meda, ali ja sam umorna, mislim bolestan glavu vec krevet "Ja ga poljubi u obraz, kao on ostavlja da ode u svoju sobu.. Sa donje rublje na dnu mog ogrtaca, ja pravim put ka nazad kucu ušunjao se na mala vrata. dobijem u moja kola i vozi do kuce Matt-Na putu do njegove kuce, sam ga tekted sa. "bi trebalo da bude uskoro dušo." On je odgovorio ... "Moj roomates su i dalje gore, i su na prednjem tremu "Ja odgovoriti sa" ne znaju za caskanje Džordž mama? ".... kaze on ..". Da, svi oni znaju ko si. "Pitao sam ..." treba da vrati odveze do kuce " ... i on kaže ... "nema Želim da moji rodendanski poklon." Njegova sledeca poruka citaju ... "vožnja kroz leda ulicicu i park, loše otvoriti vrata nazad."
Da parkiram auto u tom mraku i usamljeni ulicicu i da moj nacin da se na mala vrata. Drhtavica hladno od vetra koji je duvao, moje bradavice su bile tako teško i bila sam veoma napaljeni i dovecemo cekam da vidim Mat. Mat otvara vrata i pušta me, mi vrha pete do stepenice u svoju sobu i zakljucajte vrata. On se smeši i kaže ... "vov beba im iznenadio abe rade sve ovo za mene "..... ja jednostavno odgovorite sa" Rekao sam vam da sam padao za vas "... on me je od brušenog off i rekao:" Ieah Ieah , koristim ovu haljinu iskljucen. " On me svuce i video rublje i rekla "vov ste zapravo uradili sami završiti kao poklon zar ne?" Dobio sam na kolena i poceo da raskopcati svoj pojas, on je rekao: "Želim da sisa moj kurac dok sam zaspati." On se baca na krevet i pod pokriva. Ja se ispod pokrivaca i da moj nacin do njegov penis. Poceo sam da sisa njegov penis i sisati njegova jaja dok sam ga grcu. On je samo vratio polaganje sa rukama preklopljenim od glavu, dok sam bio pod pokriva sisance njegov penis.
Bio sam na nebu jer sam imao njegov penis u usta, mislio sam usta ce dobiti umorna, ali sam voleo da njegov kurac u usta. Pokriva bi jednostavno otici gore i dole kao on nije ucinio nikakve pokrete, ali meka jauke, a povremeno i on bi rekao "Pokaži mi da me voliš i sisati opet te lopte." Id dode do vazduha i gleda u oci, kao da me poljubi. Mogao bih reci da je uradio neki prekomerno konzumiranje dopisivanje alkohola od strane miris svog daha. On je kao nepristojan i alittle upoznavanje agresivan, ali su smatrali da sam, to je njegov rodendan, on ce imati bilo koji nacin želi. Ja sisao njegov kurac za sat ravno i naterao ga da sperma 4 puta u usta, svaki put sam sisao mu suva i progutala svaku kap. On je zaspao, pa sam postavio sa njim sve do sledeceg jutra.
Ujutru smo oboje bili probudili, od kuca na njegova vrata spavace sobe. Jedan od njegovih roomates je zvao njegovo ime "Met, Met ste budni ?"... momci žele da uzmete za dorucak coveka." On je okrenuo glavu i vidi me tamo skidanjem moje gacice i kaže: "uhhh samo idi covek, bolestan uhvati korak sa vama kasnije. "Njegov prijatelj kaže:" Okai "i mi ga cujemo kako ide niz stepenice On šapuce." šta radiš ovde "..... sam rekao: "Nikada nisam napustio." kaže "omogucava skok u tuš." Ja sam skinu i da moj nacin da se tuširanje pre nego što on radi, on hoda u i brave vrata za sobom. Bio sam toliko napaljeni i vec kvašenje misli od nas jebeno u tuš. On couldnt sacekajte, pa me je savija od strane otežavaju, i pocinje da ga dam da mi Doggi Stile On pocinje zgrabio moju grudi i steže ih dok je plugovi u mene od pozadi.. On vuce mi kosu unazad i donosi mi blizu njega i šapuce "Da li volim ovu kurac Dont Iou" Ja jednostavno kažem "ja, ja volim da petao tvoj beba, daj mi ga, jebi me jace, jace!" .... on mi kaže "Želim te da vrišti koliko glasno da ga volim. "Uz iz jednostavnog negu, pocnem vikati" Ahhh volim da penis, teže, teže "On ukljucuje tuš kabinom i prosipa voda na mom telu!, odmah sam imao orgazam, da me vice na vrhu pluca bio sam dopisivanje dahcuci teška i teško kao što mi je zajebano sa onim ogromnim penis svog..