22:05

Muvanje

Muvanje sedeo u muzici klasi sa svojim obliku perle oci fokusirane na Tomas. Kako je voleo svoju ledenu odsjaja i njegove srebrne plavu kosu. Vreme oznaceno je polako kao Emili proveo trideset minuta bulje u strani lica Tomas je. Ona je primetila ga je pogled ka Jurij nekoliko puta i njene oci sužena u podsmijehom.
"On nikad nije ni pogledao u mene." Emili misli ljutito, njen odsjajem pun ljubomore.
Šta je tako veliko o tome Jurij devojka uopšte? Emili je uvek bio poznat kao princeza lepote za sve njene školski drugovi i njen bogati pozadini je najviše divljenje. Vecina upoznavanja decaka hteli da Emili kao devojka. Pa ipak, Emili misli glumli, jedini decak nikada voleo ni pokazao interesovanje najmanji prema njoj. Ali nekako, Emili Radlei je trebalo da dobije šta želi, cak i ako njen otac je novac ne može da ga kupi.

Emili je izvadio njen najskuplji pero i skliznuo je u Školska torba Jurij muvanje devojaka pažljivo i polako. Devojka pogleda oko kako bi bili sigurni da niko nije gledao pre nego što je briznula u nastupu lažne suze. Sve glavama okrenutim prema njoj.

"Gospodice Radlei, šta nije u redu?" Ucitelj, gospoda Spinner pitao.
"Moj konjica! Moj najskuplji i dragocene konjica je nestala! To je bio poklon od moje bake, pre nego što je umro "Emili sobbed!, Pretvarajuci se da traži devastirana.
Svako je poceo da traži oko za nju olovkom.
"Svako pretvoriti vaše torbe unutra napolje." Ucitelj naredio.
Svi ucinio poslušno. Emili je video sa sumornim zadovoljstvo što Jurij izgledala dumbstruck kada konjica pao iz nje ranac.
"Jurij Kovan, kako se usuduješ!" Emili je plakala, ukazujuci preteci prstom u Jurij.
"Ti si lopov!"
Svako je bacio gnušanje gleda na Jurija i nastavnik joj kritikovao.
"Gospodice Kovan, morate shvatiti da krade je strogo zabranjeno i nece se tolerisati u ovoj školi. Moracu da prijavite ovaj. Da li imate nešto da kažete? "
Jurij pogledao Emili u neverici, ali nije rekao ništa. Emili sneered u nju.
"Ne, ovo je neprihvatljivo, gospoda Spinner. Ja cu uzeti kaznu. "Jurij rekao je posle trenutku.

Tomas je zurio u Jurij u zaprepašcenje. Video je Emili okvir Jurij.
"Zašto nije ona to negira?" On misli, zbunjen.
Dugo nakon što je klasa iznad, Tomas gledao Jurij pranje tabli i ribati tabele muvanje. On je stajao cekajuci dok nije uradeno, a onda stao i do nje.
"Hoceš da idemo u šetnju?", Rekao je tiho upitao.
Jurij pogledao u iznenadenje.

Jurij i Tomas hodao duž pešcane plaže u tišini. Obojica su se zagleda u svoje noge i pesak i bili pažljivi da bi se izbeglo medusobno oci. Na kraju, Tomas razbio tišinu.

"Zašto nisi to negiraju i govore istinu? Pogled na ruke, oni su plikova i crvene od svih koji rade, a ipak, zašto da ne govore istinu da izbegne takav bol "upitao je?, Konacno pronalaženje njegov glas.
To je bio njegov prvi put uzimajuci šetnju sa devojkom, a on nikada nije znao da ce biti tako nezgodan. Za trenutak, Jurij nije odgovorila, kao da misli na odgovor.
"Emili Radlei nije neko biste želeli da nered sa. Ona upoznavanja je tvrdoglava kao stena i nece odustati dok ne dobije svoj nacin. Ako ne odustati, ona ce misliti više nacina da me optužuju "Jurij odgovorio. Iskreno.
"Znaš, ona izgleda veoma privlaci vas." Jurij dodaje kao naknadno, ili možda da promeni temu.
Tomas lice pomraci odmah.
"To je ne tice." On je kratko rekao.
"Ja sam poznat Emili dugo, a ona nije sasvim moj tip."
Jurij ucutala.
"To je sve hladno, hajde da se vratimo unutra."
Tomas je predložio po jedan trenutak tišine. Jurij je klimnuo muvanje glavom i oni su poceli da ponovo hoda do škole.

Te noci sanjao Jurij Simona ponovo. Sanjao da je vratio u život i oni su ponovo ona. Njeno srce je bilo ispunjeno srecom. Oni su trebali da budu vezani. Na najsrecniji dan u životu Jurija, baš kada je trenutak za Simona da Jurij njenog prstena, Emili je prišao i nožem joj u leda. Osecala intenzivan bol i videla Sajmon bledi - Jurij probudila vrišteci i jeca. Tada je ona shvatila da je još uvek u svom domu i da je Simon je mrtav. Bilo je blizu ponoci i da je Jurij ogromne pomoci, Emili još nije vratio. Njena misli izašla Simonu i kako joj srce potonuo.
'Zašto je ona morate da mislite o njemu?' Ona ocajnicki misli.
Sve što je želeo je Sajmon život nazad.

Upravo tada konaka vrata otvorila i figura decaka je ušla unutra Jurij seo sa njom oci malo neusredsreden. Kao i njena vizija polako brišu, ona uzdahnu. Bilo je Simon.
"Jurij, jesi li dobro?" Sajmon kaže.
"Cuo sam da vrištim."
Jurij bacio ruke oko vrata Simonovog.
"Sajmon, zašto morate da ostavite me tako? Ti si stvarno ... Stvarno me je panika, kada je policajac rekao da je poginuo u nesreci koja "Jurij promrmlja!, Grleci ga blizu nje.
Suze su pomešani sa znojem iz njenog sna i ona ga je održan cvrsto.

Tomas je potpuno iznenaden. Jurij držao na vratu i propali muvanje starijih zena potpuno. On nije znao zašto nije joj guraju off i puckanje u nju da se vrati u realnost, ali nije. On je samo neka ga zagrli i place.

"Kako si mogao da me tako ostavi? Da li znate koliko sam te propustio? Mislio sam o tebi svake noci, Sajmon. Ja te volim toliko "Jurij plakali i. Njen glas bio je lomljava.
Tomas nije govorio.
"Sajmon, molim vas nemojte me ostaviti ponovo ..." Jurij gasped.
Zatim, da iznenadenje Tomas, ona pritisne joj meke usne na njegov i poljubi ga tiho.
"Ona je u toliko bola i patnje." Tomas mislio tužno.
Ona Mora voleo Simona sa svim njeno srce. Suze skliznuo niz lice brzo Jurij iz njenog pola otvori oci. Upravo tada, Jurij uzdahnu u iznenadenje i zaustavio ljube Tomas.
"Ja ... Tako mi je žao, Tomas." Ona žurno se izvinio.
Tomas je nastavio da bulji u Jurij.
"To je u redu." On je rekao, pocinje da upoznavanja pocrveneo.
"Bolje da sada." On nespretno rekao.
Jurij pocrveneo i klimnu glavom. Ona okaceni ogrtac oko muvanje ramena i pratnji Tomas prizemlju.
"Možete li mi reci ko je Sajmon?" Tomas pitao.
Jurij ga pogleda i odmahnu tužno glavom.
"Bojim se da nije, Tomas", rekla tiho je.
"Žao mi je."
Tomas je osmeh je nestao.
"Znate, to je bolje ako prestali da žive u senci tog mrtvog decaka!", Rekao je ukoceno rekao i usne pursed u tanku liniju.
Jurij se okrenuo Tomas u neverici.
"Kako živim svoj život je moj posao, a ne tvoja!", Rekla odbrusio.
"Koristite mozak, ako imate bilo kakvih". Tomas je uzvratio vatru.
"Ono što je dobro da živite svoj život misleci Sajmon cemo se vratiti, kada nikada nece?"
Devojka osetio svež talas protoka suza niz njeno lice.
"A šta bi vi znate o ljubavi, Tomas Vacur?", Rekla hladno odbrusio.
"Kladim se blok leda kao da nikada niste voleli nikoga u svom životu! Kako bi ti znati kako sam voleo Sajmon? "
Tomas nije odgovorio. Jurij je zurio u njega besno za trenutak, a onda upali ponovo da joj domu. Ona je zalupio joj vrata zatvorena. Emili još nije vratio. Jurij je drago. Bila je sve muka od zadirkivanjem devojke. Jurij stajao isparenja dugo kao topla suza ubod gorko muvanje devojaka oci.