00:44

Daca

Ime: Danijela
Godište: 1986
Grad: Smederevo
Opredeljenje: Strejt
Tražim: Imam stvarno mnogo prijatelja koji me vole i koje ja mnogo volim. Nikad dosta pravih i iskrenih prijatelja pa se nadam da ću i ovde upoznati neku kvalitetnu osobu koju bih kasnije mogla da nazovem prijateljem.
Opis: Volim druženje, upoznavanje, ispitivanje ljudskih duša. Ako si pozitivan, blesav, zanimljiv i jedinstven, obavezno mi pošalji poruku.


Pošalji mi SMS!
Ukucaj VIP DACA poruku koju želiš
i pošalji na broj 6292



Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS!