00:26

Biljana

Ime: Biljana
Godište: 1967
Grad: Beograd
Opredeljenje: Strejt
Tražim: Volim druženje u večernjim satima pošto sam preko dana prilično zauzeta. Posao je takav da moram biti u kancelariji a nekad je strašno dosadno jer nemam sa kime da podelim koju rečenicu. Naišla sam na ovaj sajt i učinio mi se zanimljivim. Volim poruke i volim druženje tako da bih mogla i da se upoznam sa nekim gospodinom ovde.
Opis: Ja sam veoma ambiciozna i vredna žena stalno okružena ljudima, a opet sam veoma usamljena. Volim druženje i opušteno ćaskanje. Opuštena sam i pozitivna, puna optimizma, kretivna i uživam u manirima i stilu drugih ljudi.


Pošalji mi SMS!
Ukucaj VIP BILJANA poruku koju želiš
i pošalji na broj 6292



Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS! Pošalji mi SMS!